دانلود پروژه راه سازی
پروژه راه سازی
فهرست مطالب
معادلات و جداسازی درجهای ۱
ملاحظات برنامهریزی و سندی ۲
مستندات ۳
۱٫ طرحبندی طرح ۳
۲٫ امنیت ۳
۳٫ تراکم ۳
۴٫ نقشهبرداری (توپوگرافی) ۴
۵٫ وسایل دوچرخه و پیادهرو ۴
۶٫ حجم ترافیک ۴
۷٫ مزیتهای مصرفکننده جاده (یعنی امتیازات ایجاد شده برای مصرفکننده جاده) ۴
ملاحظات بافتی و متنی ۵
تطبیق دوچرخه و پیاده از طریق مبادلات (پل) ۶
عوامل انتخابی مبادلاتی ۷
کاربرد آزادراهها و بزرگراهها با کنترل دستیابی بالا ۸
فضاسازی تبادلی (پلی چندراهی) ۹
گزارش های تغییر و تطابق پل (مبادلات) ۹
انواع پل (تبادل) ۱۱
پلهای سه پایه ۱۲
پلهای لوزی شکل ۱۳
تبادلات (پلهای) لوزی شکل متراکم ۱۵
پل شهری تکنقطهای (SPUL) 15
پل شهری تک نقطهای ۱۷
چهارراه اتوبانها ۱۷
جهتدار و نیمه جهتدار ۲۰
اتصال شیبی جهتدار (مستقیم) ۲۰
پل جهتدار و مستقیم ۲۰
پل نیمه جهتدار و نیمهمستقیم کامل ۲۰
ملاحظات طرحی کلی ۲۳
انتخاب نوع پل و تبادل ۲۳
گنجایش و سطح سرویس ۲۷
ملاحظات امنیتی ۲۸
مسافت دید در نقاط خروجی ۲۸
تغییرات سرعتی خروجی ۲۹
ورودی و خروجیهای سمت چپ ۲۹
خطرات اشیاء ثابت ۲۹
ورودیهایی با راه اشتباه ۳۰
سرعت بیش از حد روی جادههای کوچکتر ۳۰
اصول خطی ترافیکی ۳۰
شمار اصلی خطوط و افتهای خطی آزادراهی ۳۱
افتهای خطی آزادراه ۳۱
مکان ۳۱
فاصله دید ۳۲
انتقال ۳۲
علامتگذاری ۳۲
تعادل مسیر ۳۳
خطوط کمکی ۳۴
فاصله بین انتهاهای سراشیب متوالی ۳۵
رویکردهایی نسبت به پلها ۳۸
انشعابات شیبی و آزادراهی ۳۸
شیبهای خروجی ۳۹
فاصله دید ۳۹
ارتفاع زیاد (بر بلندی، بلندی بر ارتفاع زیاد) ۴۰
قسمت سهگوشه ۴۱
سراشیبهای ورودی ۴۲
مسافت دید ۴۲
خطوط افزایش سرعت ۴۲
ارتفاع زیاد ۴۴
حیطههای متقاطع ۴۵
شمار مسیرهای حیطههای متقاطع ۴۶
گنجایش و سطح خدمات ۴۷
انشعابات اصلی و اتصالات شاخهای ۴۸
طرح شیبی ۵۱
طرح هندسی ۵۱
سرعت طرحی ۵۱
قسمت متقاطع ۵۲
شیب متقاطع ۵۳
شیبهای جانبی ۵۳
پلها و زیرگذرها ۵۳
تلورانسهای جانبی نسبت به موانع (مناطق وضوح) ۵۴
عرض ورودی شیب خروجی ۵۴
عرض انتهایی شیب ورودی ۵۴
مسیر افقی ۵۶
سرعت طرحی ۵۶
اتصال بیرونی ۵۶
حلقهها ۵۷
فاصله دید ۵۷
شیبهای ۲ مسیره ۵۸
مسیرهای عمودی ۵۸
گنجایش (ظرفیت) ۵۹
تقاطعهای جادهای کوچکتر (سراشیب) ۶۰
جاسازی چند مدلی ۶۱
گنجایش ۶۱
حرکات مسیر اشتباه ۶۲
محدودیتهای دسترسی ۶۲
فاصله دید ۶۳
انتقال ۶۳
یادداشتها ۶۶
منابع ۷۳
معادلات و جداسازی درجهای
مقدمه
همان طور که در بخش ۶ بحث شد، طراحان باید احتیاجات افراد پیادهرو، دوچرخهسواران و موتورسواران به منظور ایجاد برنامه طی کردن راحت و مطمئن از طریق تقاطعها را مطالعه کنند. در نمونههای ویژه، سطوح فعالیتی به اندازه کافی بالا میباشند. به طوری که یک تقاطع قادر به ایجاد تخصیص فضایی مطمئن و کیفیت خدمات مطلوب برای همه استفادهکنندگان میباشد. این معمولاً در محیطهای با سرعت بالا و حجم ترافیک و رفت و آمد بالا اتفاق میافتد که نیازمند مسیرهای متعددی بر ارائه کردن مطالبات ترافیکی میباشند. این شرایط مناسب بودن را برای پیادهروها کاهش میدهد، تأثیرات بزرگراهی را روی محیط اطراف افزایش میدهد و منجر به پیچیدگی برای همه استفاده کنندگان میشود. این همچنین زمانی اتفاق میافتد که وسایل ریلی بزرگراههای با حجم بالا را قطع میکند و آزادراهها به وسیله جادههای دیگر قطع میشوند. در این مثالها، ساخت پلهای هوایی و ساختهای زیرگذری برای هدف جداسازی وسیلههای تقاطعی باید مطالعه شود. بیشترین امنیت و گنجایش زمانی به دست میآید که بزرگراههای متقاطع به طور جداگانه درجهبندی میشوند. با وجود این جداسازی درجه ممکن است به خوبی در متن موجود تناسببندی نشده باشد و ممکن است مکانهای چند شکلی را پیچیده کند. این بخش بر تغییرات مابینی برای ایجاد اتصال بین این وسایل تمرکز دارد. جداسازیهای درجهای بدون اتصال پاگردها در بخش ۱۹ بحش میشود. این فصل شامل بخشهای زیر میباشد:
:: موضوعات مرتبط:
پروژه ها ,
,
:: برچسبها:
دانلود پروژه راه سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0