نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه اصول و تنظیم و کنترل بودجه دولتی

اصول و تنظیم و کنترل بودجه دولتی
فهرست مطالب
فصل اول
کلیات بودجه و نقض دولت در اقتصاد
دوره ابتدایی( سیستم فئودال)
تحولات صنعت
نظریه‌های اقتصادی در مورد نقش دولت
دوره دوم
دوره سوم
نقشهای دولت( اهداف سیاست‌گذاری بخش عمومی)
منشاء اصطلاح بودجه
تاریخچه بودجه
تاریخچه بودجه در ایران
ضرورت بودجه و بودجه‌نویسی
اهمیت بودجه
نیاز بودجه‌بندی در سازمان‌ها
فصل دوم
اصول بودجه
نظریه‌های مختلف در خصوص تعامل بودجه
نقشهای چهارگانه دولت
فصل سوم
ارتباط بودجه با اقتصاد کلان
تعادل‌های اساسی اقتصادی
نمودار سیاست انطباقی
فصل چهارم
ارتباط بودجه با برنامه‌ریزی اقتصادی در کشورهای در حال توسعه
برنامه اقتصادی کشورها
تعریف دیگر برنامه
فصل پنجم
مراحل بودجه، دور بودجه‌ای یا چرخه بودجه و سیکل بودجه
سیکل بودجه
فصل ششم
روشهای پیش‌بینی درآمدها و هزینه‌ها
روش های پیش بینی هزینه

بودجه از نظر لغوی در اصل از کلمه Bougett فرانسوی به معنای کیف یا کیسه چرمی کوچک گرفته شده‌است. این کلمه برای اولین بار در انگلستان بکارگرفته شد که به روایتی کیف کوچک حاوی مهر وزارت دارایی آن کشور بود. بعداً نام کیفی شد که صورت دریافتها و پرداختهای کشور را در آن می‌نهادند و باز تلفظ انگلیسی به صورت Bouget بابت درآمد و سپس با تلفظ بودجه وارد دایره‌المعارف فرانسه شد و از آنجا به زبانهای دیگر از جمله به زبان فارسی وارد گردید.شروع بودجه و  اهمیت آن از وقتی آغاز گردید که در اثر کوششها و مبارزاتی که در طول تاریخ به عمل آمد ابتدا در انگلستان و بعد در سایر کشورها حق وضع مالیات و تصویب مخارج عمومی به متخصصین مردم واگذار گردید. پیدایش حکومت مشروطه مقررات مهمی که برای نظارت عموم در دخل و خرج کشور وجود داشت باعث گردید که موضوع بودجه به سرعت اهمیت زیادی بدست آورده در اوایل قرن ۱۳ در انگلستان ادیان و اشراف عدم رضایت خود را از وضع مالیاتها بوسیله پادشاهان ابراز نمودند و جان پادشاه انگلیس را وادار کردند که حقوقی برای آنان قائل شود این حقوق در بندی بنام منشور آزادیها یا منشور کبیر که به امضای پادشاه رسید مندرج گردید. همین حق تصویب مالیاتها و عوارض که در سال ۱۲۱۵ م که از طرف پادشاه وقت به پارلمان اعطا گردید در سال ۱۲۱۶م به موجب لایحه حقوقی این حق به ثبت رسید نظارت پارلمان در امر تصویب مخارج برنامه خرج دولت و دستگاه اداری از سال ۱۳۴۴ مسیحی آغاز شد در اوایل قرن ۱۸موضوع تهیه و تصویب بودجه و الزام حکومت به اجرای بودجه مصوب در کشور انگلیس عملی گردید و برای اینکه تصویب بودجه دارای اهمیت باشد نظارت و کنترل آن نیز به حق پارلمان شناخته شد پس از تکمیل جریان صویب و اجرای بودجه در انگلستان به سرعت سایر کشورها آن را قبول کردند و از آن پیروی نمودند، در فرانسه این جریان با آغاز انقلاب کبیر در سال ۱۷۸۹ آغاز شد ولی در آن کشور نیز سال حق پارلمان منحصر به تصویب مالیاتها بود و حق تصویب مخارج و نظارت براجرای بودجه از اواخر قرن ۱۹ تصویب شد در سایر کشورهای جهان آغاز روش منوط به درجه قدرت و ضعف اصول مشروطیت و حقوق و اختیارات مجلس نمایندگان در آن کشورها بود.

 

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه اصول و تنظیم و کنترل بودجه دولتی ,
:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه روانشناسی عشق ورزیدن

روانشناسی عشق ورزیدن
فهرست مطالب مقدمه
توهم در عشق
هنر عشق ورزیدن
ماهیت عشق
روانشناسی پیوند عاشقانه و مفاهیم عشق
مفاهیم عشق
مثلث عشق
بهای عشق چیست به جز عشق؟
 دوزخ یعنی دگر عاشق نبودن
زبانهای عشق
مفهوم و در ک زبان عشق
تغییر زندگی مستلزم باورهای ماست
زندگی پس از طلاق
“چه تصمیماتی می توانید بگیرید”
هشت اصل برای نگه داری کانون ازدواج و خانوادگی
دوستی و تکامل وجود
تجربه‌های رایج و مشترک در عشق
موار متفاوت تجربه عشق
انواع عشق
خودشیفتگی :
خصایص بالینی :
گزینش های ما در عشق از دیدگاه روانشناسی
معشوق انعکاسی ازعاشق
معشوق به عنوان موجودی مکمل
هفت سبک عشق ورزی
منابع
روانشناسی عشق ورزیدن
برای انسان رسیدن به کمال بدون نوعی از عشق ورزیدن امکان پذیر نیست. بدین گونه هر کس در آرزوی عشق ورزیدن و مورد عشق واقع شدن است. هر چند عده زیادی هستند که بطور کامل ناکام می گردند. امروزه عده ای هستند که می ترسند به نفوذ عشق دیگری سر فرود آورند زیرا تصور می کنند هویت شخص خود را از دست می دهند. عده ای دیگر در ناخود آگاه خود عاشق شدن را ممنوع می کنند چون نمی خواهند مورد خیانت واقع شوند. در این مواقع است که بعلت ناسازگاریهای ناخود آگاه در درون فرد عشق ورزی غیر ممکن می گردد و در مواقع است که روانکاوی یا دوباره سازی روانی تقریبا همیشه موثر است.
زنان و مردانی که در شهرهای بزرگ برای ادامه کارو یا ادامه تحصیل آمده اند هنگامیکه متوجه می گردند چقدر تنها هستند و اغلب در پارک ها قدم می زنند و به زوجهای دیگر خیره می گردند بدنبال موقعیت های مشابه ای هستند تا نیاز خود را برطرف کنند. اما چون درآمد بالایی ندارند تا دیگران را به بیرون دعوت کنند یا تصور می کنند زشت و بد قیافه هستند خود را در اختیار روسپی ها (خود فروشان جنسی) فرار می دهند تا بدین صورت آن جانشین عشق گردد. هر چند که در انتها درمی یابند که این موضوع فریبی بیش نبوده و نمی تواند نیاز ایشان را برطرف کند اما بخاطر ناچاری بارها و بارها به آن افدام می ورزند.
توهم در عشق
افراد زیادی هستند که بدلیل عدم تجربه و آموزش کافی همیشه آنچه را که فقط توهمی خیال پردازانه است به عنوان عشق واقعی تعبیر می کنند. البته این توهم ببیشتر پیده ای رایج در میان جوانان است. تنظیم ملاک ها منبی بر تفاوت و تفارق بین عشق راستین و دروعین کار محالی نیست البته نه برای فرد عاشق چون او خود درگیر است بلکه برای بوسیله سوم شخص ناظر. بنظر ویلیام اشتکل روان شناس برجسته توهم در عشق ناشی از رنجیدگی است.
هنر عسق ورزیدن
هنر عشق ورزیدن چیزی است که بایستی آموخته شود و شگفت آور نیست که پندار در عشق موجب شوربختی می گردد. نخستین شرط خوشبختی در عشق، عشق مطلوب و عاملی است که باعث گسترش شخصیت هر دو شریک می باشد. یکی از مشکلاتی که دراین رابطه در مورد خانم ها مطرح می گردد سرد مزاجی است. سرد مزاجی حالتی است با خصوصیات از قبیل اغلب عصبی، متلون، فتنه جو و بد مشرب. این حالت می تواند ریشه در علل و حوادث رخ داده در زندگی و یا کشمکش های روانی باشد. این موضوع می تواند در دراز مدت باعث جدایی زوجین گردد. متاسفانه چون اکثر مردان متوجه این موضوع نمی گردند نمی توانند به همسران خود دراین رابطه کمک نمایند.
ماهیت عشق
غریزه در انسان هرگز چیزی منخصرا بیولوژیکی نیست. همانطور که در میان ما انسانها خوردن تنها در خدمت بقای فرد نمی باشد. بهمین شکل غریزه جنسی در زندگی می باشد. انسان برای بدست آوردن دل می بایست از راه احساسی نزدیک شود چرا که بدون آن خوشنودی واقعی امکان پذیر نیست. همچنین باید گفت عشق حقیقی موثرترین و تعالی بخش ترین خلاق وجود انسانی است. به امید آنکه این مقدمه بتواند کمک حال آندسته گردد که هنوز در ابتدای راه هستند.
روانشناسی پیوند عاشقانه و مفاهیم عشق
افـراد بـالغ در ارتبــاط برقرار کردن با دیگران دارای تفاتهایی می بـاشـند کـه ریشـه در طـفولیـت آنها و چگونگی رابطه سـرپرست آنان در خردسالی (پدر، مادر یا پرستار) با آنان دارد. بدین مفهوم که اگر ســرپرست با طفل رابطه مـحبت آمیز داشته و نیازهای کودک را بدرستی پاسخ گوید، طفل نیز پیوند اطمینان آمیز و توام با امنیت با سرپرست خـــود برقرار می کـند. طـفل میـل بـه برقــرار کردن رابطه نزدیک و صـمـیـمانه بـــا سرپرست خود خواهد داشت و یا از دور به
سرپرست خود لبخند میزند. حـال اگـــر سرپرست طفل به کودک آنچنان که باید توجه نکند و به وی بی اعتنا باشــد،در طفل دو سبک پیوند دیگر شکل میگیرد یکی آنکه طـفل مضطرب و سردرگم میگردد و خصومت و نارضایتی خـود رافعالانه و یا غیر مستقیم به سرپرست خود نشان میدهد و یا آنکه در طفل پیوند اجتنابی شکل گرفته و از سرپرست خود دوری می کـند.

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه روانشناسی عشق ورزیدن ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه روانشناسی عشق

روانشناسی عشق

فهرست مطالب
مقدمه
توهم در عشق
هنر عسق ورزیدن
ماهیت عشق
روانشناسی پیوند عاشقانه و مفاهیم عشق
مفاهیم عشق
مثلث عشق
بهای عشق چیست به جز عشق؟
دوزخ یعنی دگر عاشق نبودن
زبانهای عشق
مفهوم و در ک زبان عشق
تغییر زندگی مستلزم باورهای ماست
زندگی پس از طلاق
“چه تصمیماتی می توانید بگیرید”
هشت اصل برای نگه داری کانون ازدواج و خانوادگی
دوستی و تکامل وجود
تجربه‌های رایج و مشترک در عشق
موار متفاوت تجربه عشق
انواع عشق
خودشیفتگی
گزینش های ما در عشق از دیدگاه روانشناسی
معشوق انعکاسی ازعاشق
معشوق به عنوان موجودی مکمل
هفت سبک عشق ورزی
منابع

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه روانشناسی عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه بررسی خرپاهای پیش‌ساخته ماشینی

بررسی خرپاهای پیش‌ساخته ماشینی
فهرست مطالب
فصل ۱ مقدمه
۱-۱- اهمیت و جایگاه خرپاهای پیش ساخته
۱-۲- معرفی خرپاهای پیش ساخته فولادی
۱-۳- اجزای اصلی خرپا
۱-۴- مواد اولیه فلزی
۱-۵- فرآیند تولید خرپا
۱-۶- اثر کار سرد بر خواص مکانیکی خرپا
۱-۷- مزیت‌ها و محدودیتهای استفاده از خرپاهای ماشینی در صنعت ساختمان
۱-۸- عوامل موثر بر خواص مکانیکی و کیفیت فولادهای مورد استفاده
۱-۹- معرفی چند شرکت بین المللی تولید کننده خرپاهای پیش ساخته فلزی
۱-۹-۱- شرکت DEACERO
1-9-2- شرکت Quincy Joist
1-10- تعریف واژه‌ها و اصطلاحات
فصل ۲ استانداردهای مورد نیاز خرپاهای ماشینی
۲-۱- استاندارد خرپاهای ماشینی در کشور آمریکا
۲-۲- استانداردهای مورد نیاز خرپاهای ماشینی در ایران
۲-۲-۱- آشنایی با موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
۲-۲-۲- استانداردهای موجود در ایران برای خرپا
۲-۲-۳- فولاد مورد استفاده در ساخت خرپا (استاندارد ۲۹۰۹)
۲-۲-۴- شکل پذیری فولاد
۲-۲-۵- میلگردهای عرضی
۲-۲-۶- جوشکاری
۲-۲-۷- محدودیتها و نیازمندیهای خرپا از نظر ابعادی و وضعیت ظاهری
۲-۲-۸- ویژگی‌ها و مشخصات خرپا پیش ساخته (معمولی) (استاندارد ۲۹۰۹)
فصل ۳ بررسی خواص مکانیکی میل‌گردهای خام و نورد شده در شرکت فولادسازه خزر
مراجع

همراه با جداول و تصاویر

(((برای دانلود کلیک کنید )))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی خرپاهای پیش‌ساخته ماشینی ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه تونل سازی

تونل سازی

فهرست مطالب
فصل اول ۱
تونلسازی درزمینهای سست غیر ریزشی ( سخت ) و تونلسازی بخشی ۱
مقدمه ۲
تونلسازی در زمینه های سست غیر ریزشی (سخت) ۲
تونلسازی درزمینهای سست غیر ریزشی ( سخت ) و تونلسازی بخشی ۳
روش های کلاسیک یا سنتی ۳
نشست سقف و ول شدن سنگ بالای فضا ۴
: قسمت بالائی (سقف) ، قسمت میانی ( مغز) و قسمت کف ۵
روش انگلیسی ۹
روش اتریشی ۱۳
روش های سنتی چند مرحله ای ۱۴
روش بلژیکی ۱۷
روش آلمانی ۲۲
روش های تونلسازی  : شرایط زمینهای نرم ۲۵
مقدمه ۲۵
سپرباز : ویژگیهای ساختاری اصلی ۲۹
. ۳۱
دنباله سپر ۳۲
لبه برشی ۳۲
سپرهای بسته و نیم بسته ۳۶
جنبه های خاص تونلسازی سپری ۳۶
سپرهای تونلسازی مرسوم ۴۳
روش های تونلسازی سپری خاص ۴۵
لوله گذاری ۴۹
کاربرد ها ۴۹
عملیات اصلی ۵۰
جمع بند ی و ملاحضات نهائی ۵۳
ماشینهای سنتی ۵۵
نوع : سپر باز با حفر دستی ۵۵
نوع : سپر نیمه مکانیزه ۵۶
نوع : سپر مکانیزه ۵۶
ماشینهای خاص ۵۷
نوع  : سپرهای دو غابی ۵۷
نوع : سپر تعالی با فشار زمین ( EPB) 58
نوع : سپر دو غالبی چگالی بالای تعادلی با فشار زمین ۵۹
فصل دوم ۶۰
روشهای تونلسازی : شرایط سنگ برای کاربرد ماشینهای حفار ۶۰
مقدمه ۶۱
ماشینهای حفار بازوئی : عمل و تجربه تونلسازی ۶۳
سیستم برش نوع مخروطی – ۶۵
سیستم برش نوع طبلکی ۶۸
آنجشانهای فشار بالا – ۶۹
سرمته های برشی ۷۰
سرمته های مخروطی – ۷۰
سرمته های شعاعی بزرگ ۷۱
سرمته های جلو بر ۷۱
کنترل ماشینهای حفار بازوئی . ۷۴
ماشینهای حفار بازوئی : انعطاف پذیری و سازگاری با شرایط تونلسازی ۷۵
سپرهای دارای بازوهای حفار ۷۵
(شکل ۲-۱ ) . ۷۶
ماشینهای حفار دو بازویه– ۷۷
تونل روز بنرگ : حفار چند بازویه – ۷۸
تأثیر ویژگیهای حفر سنگ بر عملکرد ماشین حفار بازوئی ۷۸
۸۶
ضریب تغییر شکل : ۸۷
انرژی ویژه ۸۷
نرخ حفر یا برش : ۸۷
۵- شکلهای چهارگانه برش (حرکات بازو : ۸۹
طراحی ، کنترل و هدایت پیشرفته ماشینهای حفار بازوئی ۹۰
مزایای استفاده از چنین سیستمی به شرح زیر بیان شده است : ۹۱
حفر تونل با چکشهای ضربه ای هیدرولیک ۹۱
ماشینهای حفار بازوئی : عملکرد در شرایط مختلف زمین شناسی ۹۴
ملاحظات و اظهار نظرهای نهائی ۹۵
مقایسه رود هدرهای تاج حفارمخروطی وتاج حفار طبلکی ‌(۱۰) ۹۷
تحلیل بردارهای سرعت بیت ۹۸
لغزش ماشین در اثر نیروهای عکس العمل ۹۸
مقایسه تفاوتهای عملیاتی رودهدرهای تاج طبلکی و تاج مخروطی ۱۰۰
جدول ۲-۶ –مشخصات دونوع رودهدر تاج مخروطی و تاج طبلکی ۱۰۰
مقایسه عددی مشخصات مکانیکی : ۱۰۱
مقایسه عملکرد کارگاهی ۱۰۳
توان حفر ۱۰۳
کیفیت بارگیری سنگهای خرد شده ۱۰۴
شکل دهی مقطع طولی تونل ۱۰۵
تولید گرد  و غبار ۱۰۵
حفاری در سینه کارهای دارای لایه بندی ۱۰۶
آبفشان (Water  get) 107
نسل اول آبفشان کم فشار ۱۰۷
نسل اول  آبفشان ، آبفشانهای کم فشار با دو افشانه (Nozzel) 108
نسل دوم آبفشان فشار متوسط ۱۰۸
نسل دوم آبفشان ، آبفشان های فشار متوسط با شیر قطع و وصل ضربه ای ۱۰۸
نسل سوم ، آبفشان فشار قوی : ۱۰۹
تشریح عملکرد آبفشان ۱۱۲
تاثیر آبفشان درتقلیل نیروی پشت بیت ۱۱۳
فصل سوم ۱۱۷
روشهای تونلسازی: شرایط سنگی برای استفاده از ماشین های حفر تونل (TBM) 117
مقدمه ۱۱۸
۱۱۸
TBM ها : پیشرفت و تجربه ۱۲۰
حفر با ماشین در سنگهای سخت : . ۱۲۱
عملکرد اصلی TBM 124
شرایط سنگ- ۱۲۶
برش دهنده های دیسکی ۱۲۷
برش دهنده های غلتشی ۱۲۸
پیشای برشی یا تاج حفار ۱۲۹
برش دهنده های لبه ای ۱۳۰
عملکرد TBM و ویژگیهای زمین ۱۳۱
زمان حفر تونل یا زمان حفر TBM : 132
عمر برش دهنده ۱۳۴
تونلهای قطر کوچک : حفر با TBM 135
کاربرد TBM در معادن زغالسنگ ۱۳۹
عملکرد TBMها در سنگ ۱۴۱
۱۴۴
تونل زیر دریائی Nova  Scdia  - ۱۴۵
افزایش پتانسیل اجرائی برش دهنده های دیسکی : ۱۴۸
مطالعات انجام گرفته در مورد عملکرد برش دهنده دیسکی ۱۴۹
نتایج عملکرد برش دیسک : ماسه سنگ با مقاومت متوسط ۱۵۱
تاثیر نفوذ: ۱۵۲
تاثیر زاویه لبه دیسک : ۱۵۲
تاثیر فاصله داری دیسک : ۱۵۳
عملکرد برش دیسک : سنگهای آذرین و رسوبی ۱۵۵
ویژگی های تونل مورد استفاده در حفر تونل Channel : 159
جمع بندی و ملاحضات نهائی ۱۶۱
۱- اندازه تونل و قابلیت تغییر : ۱۶۱
تذکرات : ۱۶۲
۳- شرایط سنگ سخت ۱۶۲
۵- بهبود عملکرد حفر : ۱۶۳
۷- ماشینهای کوچک و جمع و جور : ۱۶۴
۹- دامنه گسترده کاربرد : ۱۶۵
۱۱- انتخاب پیشانی برشی : ۱۶۵
۱۳- برش دهنده های دیسکی : ۱۶۶
۸- قابل اعتماد بودن TBM ها : ۱۶۷
مقدمه
تونلسازی در زمینه های سست غیر ریزشی (سخت)
با توجه به زمان انتشار کتاب مرجع ، ترجمه سه فصل اول آن ارائه شده است ، و پیشرفتهای فرآینده
در تکنولوژی سپرها و روش های حفر تونل ، مؤلف این کتاب بحث را در فصل چهارم با تونلسازی درزمینه های سست و روش های تونلسازی سپری ادامه داده است . به بیانی دیگر ، مولف عمر روشهای کلاسیک را پایان یافته تلقی کرده و کاربرد آنها را منسوخ دانسته است .
در اینجا به منظور آگاهی دانشجویان از روش های کلاسیک و سنتی تونل سازی بویژه تونل سازی بخشی سنتی با عنایت به مشاهبت این روش ها با تونل های معدنی از بعضی جنبه ها و طی یک روال منطقی در بیان توسعه هنر تونل سازی ، به اختصار اشاره ای به این روش ها می شود . منابع مورد استفاده در این قسمت عبارتند از :
۱-k.SZECHY.The  Art  of Tunnling .  Hungeri   Academy  of  scierce . Budapest .                                                                                                                ۱۹۶۶٫
۲- ژاک ماتیوا و ژان فرانسوا بوگارد (مولفین ) ؛ ابوالحسن و کامبیز هنبیا ( مترجمین ) ؛ روش های کلی اجزا ، بنا های زیر زمینی ، جلد سوم ؛ انتشارات دانشگاه تهران ؛ ۱۳۶۸ .
تونلسازی درزمینهای سست غیر ریزشی ( سخت ) و تونلسازی بخشی
به طور کلی مهمترین خطر در تونلسازی در زنمینهای نرم ، تنش زدائی زمینهای بالای قسمت حفاری شده است که با شکم دادن سقف و دیواره های جانبی تونل همراه است . این امر موجب ریزشهای موضعی یا حتی تخریب کامل فضای حفر شده می شود و ایمنی عملیات را فتهل می سازد . این پدیده در صورت وجود آب شدت بیش تری پیدا می کند
در صورت عدم کنترل این پدیده ، علاوه بر مشکلات ایمنی در حین احداث ، می تواند موجب نشست در سطح زمین و در نتیجه وارد آمدن خسارت به تأسیسات ، تسهیلات و ساختمانهای سطحی شود .

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه تونل سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه روستای حصار

روستای حصار
فهرست مطالب
پروژه روستای حصار ۱
مقدمه ۱
شناسایی روستا. ۵
روستای حصار ۵
موقعیت شهرستان مشهد در استان ۹
موقعیت بخش طربقه در شهرستان ۱۰
موقعیت دهستان در بخش طرقبه ۱۲
موقعیت روستای حصار گلستان در دهستان ۱۲
( نوع و متراژ مالکیت های روستای حصار ) ۲۰
( وضعیت کشاورزی در روستای حصار) ۲۱
( وضعیت دام داری روستای حصار ) ۲۴
( در آمد کل روستا و سهم هر بخش از فعالیتهای اقتصادی روستای حصار ) ۲۶
نوع و تعداد شاغلین در بخش خدمات روستای حصار (شورای اسلامی) ۳۱
تعداد با سوادی بالا ی دیپلم روستای حصار ۳۳
شناخت حوزه نفوذ : ۳۳
(بررسی جمعیت و روند مهاجرت) ۳۸
( شناخت کیفیت ابنیه و بررسی مصالح ساختمانی مورد استفاده) ۴۹
( بناهای بادوام ) ۵۴
تجزیه و تحلیل شبکه های ارتباطی داخل روستا. ۵۷
توسعه غربی و جنوبی و شمال شرقی هسته اولیه مرحله اول و مرحله دوم توسعه را در بر گرفته و تمامی واحدهای آموزشی روستا ۶۷
بررسی مشکلات موجود در توزیع خدمات عمومی و زیر بنایی در سطح روستا: ۶۸
پیش بینی نحوه توزیع و محل استقرار فضاهای خدماتی و تاسیساتی در حوزه نفوذ: ۷۳
تعیین و تکلیف فضاهای تاریخی ۷۴
تعیین اولویت های اجرایی کوتاه مدت و میان مدت در تمام ابعاد طراحی: ۷۴
  مقدمه
با وجود تحولات شگرفی که در سینمای اقتصادی،‌اجتماعی ، تکنولوژیک و سیاستهای توسعه جهانی در چند دهه اخیر به وقوع پیوسته و بر غم افزایش سطح رفاع در شهرها،‌گسترش شهر نشینی و هجوم خیلی عظیم مهاجرت روستایی به شهرها هنوز حدود ۵۸ در صد جمعیت جهان در شکونتگاه های روستایی زندگی می کنند که توجیه کافی و مناسبی را برای بذل توجه به جایگاه برنامه ریزی روستایی در برنامه ریزیهای ملی منطقه ای را نشان می دهند. کشور ما نیز با داشتن رقم ۳/۳۸ در صد کل جمعیت در سال ۱۳۷۵ با مسئله عدم هماهنگی و تجانس نظامی استقرار بخشی از جمعیت روستایی با شرایط تحول و توسعه در شرایط کنونی نیز مواجع می باشد . عدم توازن در آمدی خانواده های روستایی و شهری ، عدم وجود زیر بناهای اجتماعی و خدمات مورد نیاز در روستاها، نامناسب بودن شرایط زیست محیطی و کیفیت زندگی روستائیان منجر به بروز چنین پدیده ای انجامیده است.

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه روستای حصار ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

پاورپوینت بررسی خانه امیر لطیفی گرگان (مرمت ابنیه)

فهرست مطالب

پلان طبقه همکف
نمای شمالی
پلان زیر زمین
مستندات الحاقی بنا
مطالعه ساختار کالبدی – عملکرد سازه ای و بصری بنا همراه با سونداژ
شناسائی تاسیسات زیر بنایی
آسیب نگاری
آسیب های کلی
عوامل طبیعی
عوامل انسانی
آسیب پی
آسیب دیوارها
آسیب های سازه ای
آسیب های محوطه و کف
آسیب تزئیناتی (وابسته به معماری )
آسیب فضایی
آسیب منظری
آسیب زیر ساختاری ( قنات ، چاه ،کانالهای آب و فاضلاب )
تحلیل آسیب ها
آسیب ها ، عارضه ، راهکار (درمان )
تغییرات درجه حرارت و رطوبت نسبی
اسفالت شهری
به همراه تصاویر

(((برای دانلود کلیک کنید )))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت بررسی خانه امیر لطیفی گرگان (مرمت ابنیه) ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پاورپوینت مراحل اجرای شمع بتنی در جا

پاورپوینت مراحل اجرای شمع بتنی درجا

فهرست مطالب

مقدمه
انواع شمع بتنی درجا
مراحل اجرای شمع درجای بتنی در یک نگاه
ابعاد
نوع زمین مناسب
۱٫ انجام مطالعات ژئوتکنیک
۲٫ آماده سازی محل حفاری
۲۳٫ نشانه گذاری محل اجرای شمع
۴٫ انتخاب مدل دستگاه حفاری
۵٫ استقرار دستگاه حفاری
۶٫ تامین امکانات لازم برای جلوگیری از ریزش دیواره محل حفاری
a  استفاده از گل بنتونیت یا مواد مشابه
ab  استفاده از لوله غلاف (کیسینگ)
نحوه نصب کیسینگ
حفاری
c. ایجاد انباره در انتهای شمع
(ویژه شمع های پدستالی)
۸٫ فولادگذاری (قفسه آرماتور یا هسته فولادی)
هسته فولادی
۹٫ بتن ریزی
عملیات بتن ریزی
۱۰. تخریب بتن اضافی

(((برای دانلود کلیک کنید )))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت مراحل اجرای شمع بتنی در جا ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه بررسی اختلالات وسواس فکری و عملی در کودکان ونوجوانان

بررسی اختلالات وسواس فکری و عملی در کودکان ونوجوانان

فهرست مطالب مقدمه : ۳
پیشنهاد هایی برای جلوگیری از وسواس فکری و عملی ۵
منابع ۵
بیان مساله : ۵
وسواس فکری عملی چیست ؟ ۵
وسواس عملی چیست ؟ ۶
برخی وسواس های فکری متداول : ۶
- ترس از میکروب و کثیفی ۶
-اهمیت دادن زیاد به نظم ، دقت و درستی ۶
میزان شیوع بیماری ۷
فصل اول : ۹
معرفی اختلال وسواس فکری و عملی در جامعه ۹
تحقیق : ۱۰
معرفی وسواس های فکری – عملی ۱۰
اضطراب ، افسردگی و وسواس ها : ۱۳
۱ – علایم عصب شناختی ۱۸
نشانه های اصلی اختلال وسواس فکری – عملی : ۱۸
فصل دوم : ۲۷
معرفی اختلال وسواس فکری و عملی در کودکان و نوجوانان ۲۷
عبارتند از: اختلالات اضطرابى، افسردگى، اختلالات مربوط به کمبود توجه، بیش فعالى، اختلالات مربوط به یادگیرى، اختلالات رفتارى (مثل ناخن جویدن، تیک هاى عصبى، خارش پوست). ۲۹
فصل سوم : ۳۴
علت ایجاد اختلال وسواس فکری و عملی ۳۴
علت اختلال وسواس فکری و عملی ۳۵
فصل چهارم : ۴۰
درمان اختلال وسواس فکری و عملی ۴۰
درمانهایی برای اختلال وسواس فکری-عملی ۴۱
دارو درمانی ۴۵
یکی از راه های درمان دارویی ۴۸
پیشنهاد هایی برای جلوگیری از وسواس فکری و عملی ۴۹
منابع ۵۲
بیان مساله :
وسواس فکری عملی چیست ؟
وسواس فکری – عملی بیماری است که در ان فرد افکاری ناخواسته داشته و اعمالی را بارها و بارها تکرار می کند . همه ما در زندگی عادی خود،روتین های بخصوصی داریم مثل مسواک زدن دندان هایمان قبل از خواب . اما افرادی که مبتلا به این روان رنجوری هستند ، عادات رفتاری دارند که سد راه زندگی روزانه شان است
اکثر افراد مبتلا به این روان رنجوری ، خود می دانند که افکار و اعمالشان بی  معنا و غیر ضروری است اما قادر به نادیده گرفتن ان یا خودداری از انجام ان نیستند .
وسواس فکری چیست ؟
وسواس فکری شامل ایده ها ، نظرات ، انگیزه هایی است که مرتبا به ذهن فرد هجوم می اورد فردی که مبتلا به این روان رنجوری است به هیچ عنوان دوست ندارد چنین افکاری داشته باشد و انها را ازار دهنده می داند . اما قادر به کنترل انها نیست . گاهی اوقات این افکار هر از گاهی به سراغ فرد می ایند و گاهی اوقات مرتبا ذهن او را اشغال می کنند .
وسواس عملی چیست ؟
افکار وسواسی فرد را مضطراب و هراسان می کند . این افراد سعی می کنند با انجام اعمالی بخصوص بنا بر قانونی که برای خود می سازند از شر این افکار خلاص شوند . این رفتارها وسواس عملی نامیده می شوند . برای مثال فرد مبتلا به این روان رنجوری ممکن است افکار وسواسی در مورد ترس از میکروب داشته باشد ، از این رو بعد از رفتن به توالت ، دستهای خود را بارها و بارها می شوید . انجام این اعمال باعث می شود تا این افکار به طور موقت از فرد دور شوند . اما وقتی این اضطراب و ترس باز می گردد کار فرد مبتلا دوباره از نو اغاز می شود .
برخی وسواس های فکری متداول :
- ترس از میکروب و کثیفی
-اهمیت دادن زیاد به نظم ، دقت و درستی
- نگرانی از اینکه کاری به خوبی انجام نشده باشد ، حتی وقتی فرد می داند که این مساله صحت ندارد .
- ترس از افکار شیطانی و گنهکارانه
- فکر کردن تمام مدت در مورد یک صدا ، تصویر ،کلمه یا عدد بخصوص
- نیاز به اطمینان مجدد
- ترس از صدمه زدن به یکی از اعضاء خانواده با یکی از دوستان
برخی وسواس های عملی متداول :
- شستن و تمیز کردن ، مثل شستن دستها ها ، دوش گرفتن یا مسواک زدن مداوم
- چک کردن مداوم قفل در و پنجره برای اطمینان یافتن از اینکه قفل هستند یا نه
- تکرار یک عمل ، مثل رفتن و امدن مداوم ، نشستن و پاشدن ، یا دست زدن به یک چیز بخصوص برای دفعات زیاد
- منظم و مرتب کردن چیزها به طرق معین
- اعدادی را مداوم حساب کردن
- نگاه داشتن روزنامه ها ، ایمیل ها ، یا چیزهایی که دیگر مورد نیاز نیست .
- مداوم به دنبال تصدیق و تایید دیگران بودن …

(((برای دانلود کلیک کنید )))

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی اختلالات وسواس فکری و عملی در کودکان ونوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود پروژه ارزیابی آبریزش دهان

ارزیابی آبریزش دهان
فهرست مطالب
مقدمه ۳
تاریخچه ۵
توصیف آبریزش دهان ۵
ارزیابی بلع ۶
ارزیابی زبانی ۷
نوزادان و کودکان ۷
بزرگسالان ۹
آزمون غیر گفتاری   ۱۳
ملاحظات لازم برای تعیین پیش آگهی ۱۳
تاریخچه طبیعی اختلال ۱۴
درمان تشخیصی ۱۶
سطح عملکرد شناختی، رشد زبانی و حافظه ۱۷
انگیزه ۱۷
میزان دسترسی به خدمات مناسب ۱۸
وجود سایر اختلالات ۱۸
خلاصه ۱۸
درمان ۱۹
رویکرد های درمانی دیزارتری ۱۹
رویکرد فیزیولوژیکی ۲۱
رویکردهای غیر گفتاری ۲۳
اهداف درمان ۲۶
گروه I 29
گروه II 29
گروه III 29
تواترو طول درمان ۲۹
درمان دیزارتری ۳۱
کودکان و نوجوانان ۳۲
کنترل حمایت تنفسی Management of Respiratory support ) 38
نوزادان و کودکان کم سن و سال ۳۸
کودکان بزرگتر و بزرگسالان ۳۹
درمان بدعملکردی دریچه کامی حلق ۴۲
نوزادان و کودکان کم سن و سال ۴۲
کودکان بزرگتر و بزرگسالان ۴۴
درمان عملکرد حنجره ای (Management of Laryngeal function) 48
نوزادان و کودکان کم سن و سال ۴۸
کودکان بزرگتر و بزرگسالان ۴۹
درمان عملکرد دهانی صورتی      ( Management of orofacial Function) 51
نوزادان و کودکان کم سن و سال ۵۱
کودکان بزرگتر(نوجوانان) و بزرگسالان ۵۳
دستور العمل های جدید در درمان دیزارتری ۵۵
پمپ باکلوفن ۵۷
سیستم ارتباطی مکمل- جایگزین(AAC) 58
در نوزادان و کودکان کم سن و سال ۵۸
 مقدمه
چه کسی؟ کودک و یا بزرگسال دچار فلج مغزی
چه مواردی؟ مولفه های ارزیابی آبریزش دهان
چرا؟ برای دستیابی به اطلاعات مناسب برای ارزیابی آبریزش دهان افراد
چگونه ؟ از طریق مصاحبه، مشاهده و تستهای ویدیو فلوروسکوپیک   (در صورت لزوم) در برخی مراکز، یک تیم کودک یا بزرگسال دارای مشکل آبریزش دهان را ارزیابی می‌کنند وبعد با توافق کلی دستور العمل ها وتوصیه هایی را به فرد یا مراقبین او ارائه می کنند. اعضاء تیم اصلی معمولاً شامل فرد مورد بررسی و خانواده یا مراقبین او، متخصص گوش و حلق و بینی  ، آسیب شناسی گفتار و زبان، کار درمانگر، متخصص کودکان یا متخصص داخلی و داندانپزشک است.
مشورت با سایر متخصصان مثل نورولوژیست، ارتودنتیست، فیزیولوژیست، فیزیوتراپیست، و یا متخصصین بررسی رشد کودک   بسته به فرد مورد بررسی ممکن است لازم باشد.
ارزیابی تیمی امکان در نظر گرفتن همه جانبه شرایط برای تدوین و هماهنگی مناسب یک برنامه مراقبتی را فراهم می کند. برای اجرای توصیه ها، می توان منابع را شناسایی و تعیین کرد.نقش دندانپزشکان بررسی اکلوژن و سلامت دهان و دندان فرد و ارائه توصیه هایی جهت رسیدگی به مشکلات قابل درمان می باشد. متخصص گوش و حلق و بینی بسندگی مسیر عبور هوا را بررسی و هر گونه انسداد ناشی از انحراف تیغه بینی، وجود لوزه سوم، سینوزیت یا آلرژی را درمان می کند. متخصص کودکان یا داخلی سلامت عمومی فرد و هر گونه تاثیری را که آبریزش دهان روی سلامت عمومی فرد می گذارد مورد ارزیابی قرار می دهد. کار درمانگر یا فیزیوتراپیست بررسی وضعیت بدن (پوسچر) و نشستن را انجام می دهد.نقش آسیب شناس گفتار زبان گرفتن تاریخچه ای از مشکل فرد، ارزیابی ساختار و عملکرد مکانیزم دهانی- صورتی در کنترل دهان و بلع بزاق و نیز تعیین شرت آبریزش دهان است. علاوه بر این، آسیب شناس گفتار و زبان میزان کارکرد زبانی بیمار و توانایی او را در درک و انجام دستور العملهایی که می تواند برای برخی از انواع درمانها مهم باشد، تخمین می زند.آسیب شناس گفتار و زبانی که در مدرسه یا مرکزی کار می کند که هیچ تیمی برای انجام یک ارزیابی جامع وجود ندارد، باید با اولین پزشک بیمار جهت تبادل اطلاعات حاصل از ارزیابی ، مشورت کند. رویکردهای درمانی کمکی  نیز باید با این پزشک مورد بحث قرار گیرد.
 تاریخچه
جریان ارزیابی باید با یک مصاحبه از بیمار و یا مراقبین او شروع شود. نظر آنها در مور میزان و شدت آبریزش دهان باید به عنوان هدف ارزیابی اخیر و همچنین به عنوان قیاسی برای ارزشیابی تاثیر درمان ثبت شود. اطلاعات مربوط به تاثیر اجتماعی آبریزش  دهان بر فرد باید مورد توجه قرار گیرد. آگاهی فرد از این مشکل و همچنین انگیزه او برای تغییر این رفتار باید ارزیابی شود.
توصیف آبریزش دهان
آلایر، بلاسکو، هابرفلنر (۲۰۰۲) و کریسدال و وایت (۱۹۸۹) روشهایی را برای توصیف آبریزش دهان پیشنهاد کردند. آنها اظهار کردند که آبریزش دهان خفیف زمانی است که بزاق روی لبها بماند. آبریزش دهان متوسط موقعی است که بزاق روی لبها و چانه دیده شود. وقتی بزاق از لبها و چانه روی لباس بریزد، آبریزش دهان ، شدید است و آبریزش  دهان عمیق زمانی است که بزاق روی کتاب، میز یا سایر چیزهایی که جلوی فرد است بریزد.
ارزیابی ساختارهای دهانی- صوتی
ارزیابی شامل مشاهده لبها، زبان و کام به منظور بررسی نواقص ساختاری و تعیین دامنه حرکت این ساختارهاست.
هر گونه الگوی حرکتی غیر طبیعی مثل بلع معکوس  یا پیش آمدگی فک  بایدمورد توجه قرار گیرد. فرد باید بیش از یک دوره زمانی مورد مشاهده قرار گیرد تا بتوان شدت آبریزش دهان او را به طور قطعی و ثابت تعیین نمود. در صورت امکان لازم است در موقعیتهای مختلف مشاهده شود. این موقعیتها شامل مشاهده فرد در وضعیت نشسته با قرار گیری سر رو به جلو مثل زمانی که فرد در حال صحبت کردن یا تماشا کردن تلویزیون است؛
مشاهده او در حین انجام فعالیتهایی که نیازمند تغییر وضعیت سر است و نیز مشاهده فرد در هنگام خوردن می باشد. در صورتی که شخص در سایر موقعیتها نیز آبریزش دهان داشته باشد، مثلاً هنگامی که مشغول انجام فعالیتی روی زمین است، باید در آن موقعیتها نیز مورد مشاهده قرار گیرد. تعیین میزان آبریزش دهان در هر موقعیت باید صورت گیرد. این مورد می تواند با گزارشهایی که توسط فرد یا مراقبین او داده می شود مقایسه شود و این اطلاعات باید برای مقایسه با میزان آن پس از درمان ثبت گردد.
ارزیابی بلع
تلاش فرد هنگام بلع بزاق باید مورد مشاهده قرار گیرد. هر گونه رفتار غیر طبیعی مثل مشکل در بستن لبها، بلع معکوس، مشکل با شکل و اندازه لقمه یا راندن آن به سمت حلق باید مورد توجه قرار گیرد. وضعیت بلع مایعات و سایر مواد نیز باید بررسی شود. در صورتی که علائمی از آسپیره کردن ، کیفیت صوتی نمناک   سرفه و یا خفگی  وجود داشته باشد، بررسی ویدئو فیلوروسکوپیک بلع یا سایر بررسیهای ابزاری مربوط به توانائی بلعیدن باید انجام شود .
ارزیابی زبانی
ارزیابی عملکرد زبانی باید با توانایی های فرد شامل میزان مشکل حرکتی او، هماهنگ باشد. این مورد برای فراهم کردن یک برنامه درمانی مناسب، مهم است. برای یک کودک یابزرگسال دچار مشکل حرکتی خفیف و تولید گفتار طبیعی یا دیزارتری خفیف ارزیابی استاندارد رسمی می تواند انجام شود. بالعکس، برای فردی که دچار مشکل در پاسخگویی از طریق گفتار یا اشاره کردن است، ارزیابی با چالش های فراوانی همراه است. بخشهایی که در ادامه خواهد آمد شامل پیشنهاداتی است برای ارزیابی بیمارانی بامشکل حداقل متوسط در حرکات ظریف و دیزارتری متوسط .
نوزادان و کودکان
چه کسی؟ نوزاد یا کودک دچار فلج مغزی
چه مواردی؟ ارزیابی توانایی های زبانی
چرا ؟ برای تعیین اینکه آیا رشد زبانی فرد با توجه به سن تقویمی و سطح شناختی او طبیعی است یا غیر طبیعی
چگونه ؟ گزارش والدین؛ مشاهده تعاملات کودک و والدین؛ روشهای ارزیابی رسمی و استاندارد
در بسیاری از موارد، درمانگر مجبوراست که حداقل تا حدی به گزارش والدین یا مراقبین برای کسب اطلاعاتی در مورد سطح زبان درکی و بیانی نوزاد یا کودک، تکیه کند. مشاهده تعاملات بین والدین/ مراقبین و کودک/ نوزاد نیز می تواند کمک کننده باشد. در بعضی موارد ، لازم است که از مراقب در مورد شیوه ارتباطی کودک برای بیان نیازهای اولیه اش مثل اظهار درد، گرسنگی و یا ناراحتی سوال شود. بوکلمن و سرایدا(۱۹۹۸) سه ساختار اساسی برای ارتباط پیشنهاد کرده اند که شامل علائم جلب توجه، پذیرش و رد می باشد. یاد گیری شیوه انتقال این موارد بسیار مهم است. وقتی درمانگر سوال می کند “کودک چه چیزهایی را می فهمد” پاسخ مراقب معمولاً این است “او هر چیزی را که بگویم متوجه می شود” ……..

 



:: موضوعات مرتبط: پروژه ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه ارزیابی آبریزش دهان ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1392 | نظرات ()